Ga naar inhoud

[Premiere Pro] Fout! start niet op!


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Als ik premiere pro opstart krijg ik de volgende fout melding: [ASLMeassageWindow: Adobe premiere Pro.exe - Application error] "The aplication failed to initialize properly (0xc0000001d). Click on ok to terminate aplication." Nu heb ik het programma op meerdere pc's geprobeert en ik begin te vermoeden dat het aan mijn 3d kaart ligt, dit is geforce 2 mx 400 (!!!!!) :( . Mijn systeem: Athlon 1333 @ 1500, AK73PRO(a) moederboord; 1x 160 gig schijf, 2x 40 gig schijven. Heeft iemand anders nog een idee? Anders ben ik toch gedoemt om een nieuwe 3d kaart aan te schaffen. Alvast hartelijk bedankt!
Link naar reactie
Je zou even bij adobe kunnen kijken naar een compatabiliteits lijst.. Maar voor zover ik weet zijn er geen bekende problemen met gforce kaarten van welk type dan ook. Video is een directdraw 2-D aangelegenheid en de videokaart voor een bewerkingsprogramma mag zo'n beetje alles zijn wat de naam draagt en meer dan 8 MB heeft. Van zo'n fraaie radeon of gforce uit het 400 eu segment wordt het beeld niets beter van dan van een oud kaartje. Er is wel de mogelijkheid om bij bv mpeg1/2 materiaal een bepaald deel van de mpeg decodering te laten doen door de videokaart maar dit is op de rand beschouwd eigenlijk een beetje onzin en met een moderne processor eigenlijk niet nodig, althans niet met normaal PAL materiaal, met HDTV resoluties wordt dat anders maar dat is er eigenlijk nog niet dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Link naar reactie
heb de drivers uiteindelijk gevonden en geinstalleerd. Niks werkt. Premiere pro blijft dezelfde fout geven. Heb dus ook al nieuwste directx geinstalleerd. Jullie worden hartelijk bedankt voor de hulp! ik denk dat ik toch maar naar ulead ga.. behalve als jullie nog een ander goed programma weten.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
[color=red:54c25e79cb] Beste Dansko, je "kickt" zoals dat heet veelvuldig oude topics naar boven, deze is zo'n beetje de topper want het topic was al sinds 6 juli dood (en begraven) , over je 5 andere gekickte topics is het met 4 weken ouderdom of meer al niet veel beter. En dat op een totaal van 11 posts..... Dat is niet de bedoeling! Beperk je tot de topics die in de recente topic lijst staan bij het openenen van het forum. Mocht je een search doen naar een bepaald onderwerp en je vind een topic waar je bij toeval op denkt te kunnen reageren kijk dan eerst naar de laatste datum van het topic, alles ouder dan 2 a 3 weken hoef je niet op te reageren want dat zal je een waarschuwing of commentaar opleveren. Ik ga niet al die topics die jij weer hebt opgediept op slot doen en verzoek je vriendelijk doch dringend dan ook verder niet meer in die topics te posten. Mocht je in die andere topics van andere moderators of gebruikers comentaar krijgen dan antwoord je niet of verwijst maar naar dit topic met de mededeling dat je al "berispt" bent. [/color:54c25e79cb]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...