Ga naar inhoud

DVD branden


Aanbevolen berichten

Ik zou een DVD willen branden van een film die ik onlangs van iemand kreeg in AVI formaat. Met win avi video converter heb ik die bewerkt en heb nu een disk_0 en een disk_1 samen zijn ze 4.13 Gb dus zouden ze (dacht ik) op één DVDtje moeten kunnen... Maar de vraag is: HOE doe ik dat. Wie helpt mi? Alvast bedankt, Dutch
Link naar reactie
[quote:9f9db4a622="Jaap H"]Probeer het met een programma zoals: TMPGEnc DVD Author (gratis te downloaden test-versie) van www.pegasys-inc.com . Als je de .avi('s) in het juiste formaat hebt omgezet, dan kun je dit in DVD Author laten verwerken.[/quote:9f9db4a622] Kan ik ergens vinden (liefst in het Nederlands) hoe ik dat precies moet doen? Ik heb nu .BUP, .IPO en .VOB files. Welke moet ik waar stoppen? Graag nog wat hulp! JD
Link naar reactie
Probeer het met de bekende software NeroVision Express van Ahead. Omdat je de 'authoring' fase al hebt gehad is dit mogelijk beter geschikt dan TMPGEnc. Nero is ook in het Nederlands. In NeroVision Express kun je waarschijnlijk alleen die bestanden kiezen die geschikt zijn, dus het wijst zich vanzelf hoe ermee te werken.
Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...