Ga naar inhoud

Recording Software LifeView Flyvideo 98


anoniem

Aanbevolen berichten

Welk besturingssysteem gebruik je? Ik ken zelf Windows Media Center niet, dus ik weet niet wat die allemaal kan. Maar zit er geen sofware bij die kaart zelf? Kijk anders hier even: http://www.lifeview.com.tw/eng_html/download_htm/discontinue.htm#2 Ik heb zelf ooit een Flyvideo aartje gehad, en heb daar erg veel plezier van gehad. Volgens mij capturde ik toen ook al met AVI_IO, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat programma is zeer simpel, maar kan alleen capturen (en daarbij de audio synchroon houden). Dus geen tierelantijntjes, alleen capturen. Misschien heb je hier wat aan. Veel plezier van je 'zwaar verouderde', doch nogsteeds erg leuke TVkaartje :)
Link naar reactie
Hier de link (was ik in m'n vorige post vergeten) http://www.nct.ch/multimedia/avi_io/ Wellicht heb je hem al gevonden met Google, maar ach, nu staat hij er netjes bij in de thread. Is makkelijker voor andere mensen met dezelfde vraag :) Ohja, en met AVI_IO heb je ook geen last meer van een besstandgrootte limiet. FAT32 kan b.v. bestanden aan tot 4GB, maar AVI_IO maakt er gewoon allemaal apparte 4GB bestanden van die naadloos aan elkaar aansluiten. Met de demo maakt hij maximaal 3 bestanden aan. Dus mocht je langere films willen capturen, dan moet je OF een pauze inlassen in het capturen (hebben die reclamepauzes toch nog ergens nut voor:D) en de bestanden hernoemen, OF AVI_IO aanschaffen.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hallo Henny, Ik realizeer me dat deze post al een beetja naar antiek begint te ruiken maar toch... en aangezien je duidelijk al ervaring met deze S/W hebt.... Ik heb in een Win98Se systeem een ATI All in Wonder kaart zitten (AGP2). Ik vraag me dus af of deze S/W het mogelijk maakt on van/via die ATI TV ontvanger programas op te nemen die dus groter zijn als de 4GB limiet onder FAT32. Diskruimte genoeg maar is er support voor TV? Bedankt, Vr.GR.Jos.
Link naar reactie
Wow! Deze thread is inderdaad al antiek :D Maar om je vraag te beantwoorden: Met AVI_IO kun je zoveel 4GB bestanden maken als je wilt. Aangezien ze naadloos op elkaar aansluiten zie je niet waar de ene file ophoudt, en de andere begint. Echter grotere files dan 4GB per stuk gaat niet. Ik gebruik zelf inmiddels Win2000 met NTFS, en met dit systeem zou ik dus zulke grote bestanden kunnen maken dat ze over de vloer dweilen. Maar AVI_IO maakt nogsteeds maximaal 4GB bestanden. Maar downoad gewoon de trial eens, en kijk hoe het werkt. Kost niks. Geen installatie vereist, gewoon uitpakken en opstarten maar. http://www.nct.ch/multimedia/avi_io/avi_io_download.htm Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...