Ga naar inhoud

ISO-bestanden gesplitst gedownload; hoe samenvoegen ??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op Usenet een documentaire gedownload met Grabit. In de ISO-map die is ontstaan, staan echter 2 bestanden. Kan ik deze op een of andere manier samenvoegen zodat ik toch één documentaire krijg als één ISO-bestand, die ik dan weer kan uitpakken naar VOB-bestanden??? Hartelijk dank voor het antwoord. Groeten Peermeneer
Link naar reactie
Gerben, op de eerste plaats bedankt voor je reactie. Grabit heeft een map aangemaakt: voorbeeld.iso In die map staan 2 bestanden: ééntje van ruim 4 GB met de naam "1" (zonder extensie) en met de naam "Bestand", verder niks. ééntje van 0,3 GB met de naam "2" (zonder extensie) en ook met de naam "Bestand" Openen met DVD-Shrink geeft na enige minuten een foutmelding. Uitpakken met WINRAR of 7-ZIP geeft de melding dat er sprake is van afgebroken bestanden, waarna de extractie stopt. De enige manier om de bestanden te bekijken is met: VLC-Mediaplayer. Tot zover mijn pogingen om e.e.a. zichtbaar te krijgen. Ik ben benieuwd naar je reactie. Groeten Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...