Ga naar inhoud

Bijna compleet, licht beschadigd, systeem voor knutselaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Hierbij bied ik mijn oude systeem aan aangezien ik deze niet meer gebruik. Zie onderstaande lijst voor de onderdelen die ik te koop heb. De waterkoeling is gedemonteerd en de luchtkoelers zitten gemonteerd op de betreffende onderdelen. De harde schijf zit er niet bij, die gebruik ik zelf nog. De chipset van het moederbord heeft een lichte beschadiging opgelopen bij het ombouwen van lucht naar waterkoeling en hierdoor werkt het 16x PCI-E slot niet meer, waardoor de videokaart in het 4x PCI-E slot zit. Ook dit gaf af en toe problemen met opstarten (pc speaker gaf foutcode met piepjes). Een stootje tegen de kast was meestal de oplossing. Het systeem is dus niet echt meer te gebruiken voor de "normale" gebruiker, maar is denk ik nog wel interessant voor de knutselaars onder jullie die willen experimenteren met voltmodden oid en dus iets willen hebben waarbij het niet zo erg is dat er wat mis gaat. Ik heb geen idee wat zo'n systeem nog waard is ivm de gebreken, maar doe een leuk bod via pm en je mag hem op komen halen. Ik heb nog geen foto's gemaakt, op aanvraag zal ik ze maken en opsturen. PC Aangeschaft: November 2005 Behuizing: Antec Sonata II, Zwart (incl voeding) Moederbord: Asus A8N-E Processor: AMD Athlon 64 Venice, 3500+, socket 939 Geheugen: Twinmos, 2048mb, DDR, PC3200, 400MHz Videokaart: Asus EN7800GT /2DHTV, 256mb, DDR3, PCI-Express Geluidskaart: Creative soundblaster Live (volgens mij, kan er geen gegevens meer van vinden) CPU koeler: Zalman CNPS7700-AlCu GPU koeler: Zalman VF700-AlCu Chipset koeler: Akasa AK-210 Case fans: 2x Coolermaster TLF-S12-EB (120mm blauw) Case fan: Cooler Master TLF-S82-EB (80mm blauw) DVD-rom speler: Lite On SOHD16P9S-34C DVD-rom brander: NEC ND-3550 Fancontroller: Coolermaster Aerogate III, zwart Waterkoeling: Zalman Reserator 2 Chipset blok: Zalman ZM-NWB1 Waterkoeling aangeschaft oktober 2010 Verder heb ik nog een doos vol met kabeltjes, beugeltjes en andere kleine onderdelen die er bij horen. Geen idee wat precies waarbij hoort, maar die hoort er ook bij. Voor vragen, reactie of PM. Groetjes, Koen
Link naar reactie
Mr. Koentjuh Is niet een kwestie van moeilijk doen. Zo zijn eenmaal de huisregels alhier. Vraagprijs is verplicht. Weet je geen vraagprijs, dan kan je de specificaties plaatsen in het wat is dit waard onderdeel en daarna kan je beslissen wil je het verkopen hier ja of de nee. Je kunt de spullen ook op http://www.marktplaats.nl te koop aanbieden en de mensen laten bieden. Daar is geen vraagprijs verplicht. Maar als het je toch in de weg staat en je het anders maar naar grof vuil brengt kan je het hier ook nog eens gratis weggeven. Maak je weer mensen blij. Maar uiteraard is de grofvuil ook nog een mogelijkheid.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...