Ga naar inhoud

Gratis af te halen in Enschede C!T 2005-12 t/m 2010-13


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier 65 Computer!Totaal bladen liggen: 2004 - juli/augustus 2005 - maart 2005 - mei 2005 - juni 2005 - oktober 2005 - december t/m 2010 - december Alle A4 C!T's (t/m oktober 2008) liggen al ruim een jaar opgeborgen in een een doos van 5x500 pak printpapier, waar ze precies in passen. De grotere C!T's staan wel nog op m'n boekenplank, maar doe ik ook niks mee. Aangezien ik er toch niks mee doe heb ik besloten ze weg te geven, ze kunnen gratis afgehaald worden in Enschede (campus van UT). Als je hier in geïnteresseerd bent kan je me dat het beste laten weten via PM. Als er geen geïnteresseerden zijn gaan ze de papierbak in.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Ja, ik heb ze nog, ik was sowieso van plan om ze te bewaren totdat ik de ruimte echt nodig had. Inmiddels ook weer een nummertje bij. Ik had abonnement al opgezegd en erbij gezegd dat ze de C!T's waar ik wel al voor had betaald ook niet meer toe hoefde te sturen, maar blijkbaar hadden ze aan dat laatste geen gehoor gegeven (of het was nog niet verwerkt).
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...