Ga naar inhoud

VERKOCHT: Apple PowerMac G5 met OS X Leopard 10.5.


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:fb0aa72177][url=http://link.marktplaats.nl/378997904]Apple PowerMac G5 met OS X Leopard 10.5. [/url][/b:fb0aa72177] VRAAGPRIJS: 350 Ik heb de computer in de herfstvakantie van 2009 gekocht, maar voor mijn studie heb ik een Windows-computer nodig, dus, met spijt, doe ik afstand van deze fijne computer. Toen ik hem kocht stond er nog OS X Tiger (10.4) op, maar ik heb hem geupdate naar 10.5. Verder heb ik een nieuw toetsenbord incl. numpad en dunne toetsen (Apple ALU keyboard) gekocht (twv 50 euro). Verder heb ik Office 2008 en iLife '08 geinstalleerd. Dit werkt allemaal heel soepel dankzij de kracht van 2 processoren. 1,8 GHz lijkt niet veel, maar omdat alle onderdelen specifiek zijn uitgezocht en door het geavanceerde besturingssysteem is dit systeem toch bijzonder krachtig. Hij houdt met gemak mijn vorige computer (AMD Phenom X4 2,4 GHz, 4GB RAM) bij. Het enige probleem is dat het bijna onmogelijk is om hier windows op te draaien, omdat windows simpelweg niet op een PowerPC CPU te draaien is (alleen op x86 en x64). Ook virtualisatiesoftware als Parallels en VMware heeft een intel cpu nodig, dus windows gaat echt niet lukken. Niet dat je ooit nog terug wilt naar windows als je eenmaal met OS X te maken hebt gehad, maar ja, soms moet je... [b:fb0aa72177]Bieden[/b:fb0aa72177] kan (maar graag wel serieus). Mail voor vragen, meer foto's. of biedingen gerust naar dennisberens24@gmail.com, of bel na 16.45 naar 0627522428. Een PM sturen kan natuurlijk ook. Verzenden gaat een beetje moeilijk (de kast is geheel van aluminium, en weegt meer dan 10KG), dus hij is alleen op te halen in Tilburg Reeshof. [b:fb0aa72177]Specificaties:[/b:fb0aa72177] Apple PowerMac G5 - Model: 7,3 CPU: PowerPC 2.2 (1,8 GHZ) DUAL PROCESSOR (geen Dual Core, maar er zitten 2 fysieke processoren in) - L2-cache PP: 512kb RAM: 2GB @ 900 MHz , 4 channel GPU: GeForce FX5200 Connecties: FireWire 800, USB 2.0, optische audio, DVI en Apple DisplayPort. HDD: 300GB Harde Schijf (Samsung) ROM: NEC DVD+/-RW Brander Deze PowerMac G5 draaide origineel Tiger (10.4), maar ik heb er Leopard (10.5.8) opgezet. Het systeem is dus helemaal up-to-date. [b:fb0aa72177]Verder wordt meegeleverd: [/b:fb0aa72177] Geinstalleerde versie van Microsoft Office 2008 Geinstalleerde versie van Apple iLife '08 Geinstalleerde versie van Apple OS X Leopard (10.5.8) Originele DVD's (Tiger 10.4) Voedingskabel Mighty Mouse ZO GOED ALS NIEUWS: Apple Keyboard incl. NumPad.[/b]
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...