Ga naar inhoud

AM2+ System: 7850BE, ATI HD4850 - 200 euros


anoniem

Aanbevolen berichten

Het spijt me, ik spreek geen Nederlands. De volgende is vertaald met Google Translator. Verkopen volgende computer: Motherboard: Gigabyte GA-MA770-UD3 Processor: AMD Athlon 64 X2 7850 Black Edition 2.8GHz Cooler: Arctic Cooling Freezer 64 PRO PWM RAM: KingMax 2x1GB DDR2 800MHz CL5 HDD: Samsung 320GB SATA-II 7200RPM 16MB NCQ SpinPoint T DVD Burner: Samsung SH-S222A/BEBE black Video Card: PowerColor PLAY! HD4850 512MB GDDR3 Case: Recom RC-8B (added 12cm fan, 2x8cm fans) PSU: Sirtec HP-450-A12S (450W, really silent) Prijs voor alles: 200 euro. Zal overwegen te splitsen in delen, maar de processor, het moederbord en de koeler moet gepaard gaan. De computer is in uitstekende staat, nooit op een hogere kloksnelheid. Het moederbord ondersteunt de nieuwste AM3 Phenom II processors met slechts een BIOS-update (met inbegrip van CPU's, zoals 6core Phenom II 1090T). De videokaart is krachtig, maar het is gevoelig voor oververhitting. Ik voer het uit op ongeveer 90-95 procent van de spec-frequenties en absoluut nul problemen gehad met het voor het afgelopen jaar. Als het oververhit raakt, geeft soms een kleine, blauw-achtige artefacten op het scherm - dat is het enige probleem is als je het draait op volle specs. Vanwege dit, de kaart praktisch is een bonus voor iedereen die het hele tuigage te kopen - toen ik de prijs voor berekend, verliet ik de videokaart. De computer kan volledig worden getest per koper de vraag vóór de aankoop. Beschikbaar voor pick-up, Amsterdam Zuid gebied. [img:e96445d29a]http://img295.imageshack.us/img295/6607/dscn2092.jpg[/img:e96445d29a] [img:e96445d29a]http://img831.imageshack.us/img831/7671/dscn2094.jpg[/img:e96445d29a]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...