Ga naar inhoud

HELP HELP WINDOWS XP INBELVERBINDING


anoniem

Aanbevolen berichten

[i:3b42fdeb09][size=18:3b42fdeb09][b:3b42fdeb09] Help Help.[/size:3b42fdeb09][/i:3b42fdeb09] Na drie zoeken wil ik je hulp in roepen. Wat is het probleem: Ik maak in Windows XP hom edition een nieuwe inbelverbinding aan. Elke keer als ik het wachtwoord in voer, vult windows automatisch een ander wachtwoord in. Vele tekens langer en voor mij onbekend. Wat ik al geprobeerd is het volgende: 1. alle inbelverbindingen verwijderen. 2. alle koppelingen en verwijzigen in het register vernietigen. 3. alle services in XP die te maken hebben met inbellen nalopen, geen vreemde instellingen. 4. IExplorer opnieuw geinstalleerd. en nog een aantal dingen. WIE KAN MIJ HELPEN XP IS AAN HET KLIEREN![/b:3b42fdeb09]
Link naar reactie
Martijn, Kun je iets duidelijker zijn met: een ander langer wachtwoord. Of krijg je een rij grote punten te zien waar het wachtwoord behoort te staan. Het laatste is namelijk het normale gedrag van nieuwere Windows versies. Het wachtwoord wordt aangevuld tot de maximale lengte, zodat als iemand meekijkt deze niet kan zien hoe lang het wachtwoord in werkelijkheid is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...