Ga naar inhoud

Verlies van toetsenbord na uitloggen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Als je als administrator uitlogt in een domein en je wenst opnieuw in te loggen als gebruiker of admin dan verliest het besturingssysteem zijn keyboard. Je meot dan een volledige herstart van het systeem doen. Wie heeft hier een verklaring voor??? Dit gebeurd op 790 van de 800 pc's in het netwerk. Server=NT 4 Workstations=windows 95
Link naar reactie
Het kunnen meerdere zaken zijn die dit veroorzaken. Is dit al lang aan de gang ? Pas een bios upgrade gedaan ? Draai je nieuwe software ? PCanywhere heeft namelijk de optie om een toetsenbord van een remote host te locken wanneer deze de verbinding overneemt. Misschien als je wat meer informatie geeft valt er wat meer over te zeggen.
Link naar reactie
[quote:68dd591ab0="[DarthV]"]Het kunnen meerdere zaken zijn die dit veroorzaken. Is dit al lang aan de gang ? Pas een bios upgrade gedaan ? Draai je nieuwe software ? PCanywhere heeft namelijk de optie om een toetsenbord van een remote host te locken wanneer deze de verbinding overneemt. Misschien als je wat meer informatie geeft valt er wat meer over te zeggen.[/quote:68dd591ab0] :-? Wie spreekt hier over Pcanywhere??? Ik spreek gewoon over een server die clients bediend. Als remote controller wordt dameware gebruikt. Dus gewoon na het uitloggen als admin of user valt het toetsenbord uit. Enkel CTRL+ALT+DEL werkt nog. Het toetsenbord valt blijkbaar niet volledig weg, enkel de nummerieke tekens.
Link naar reactie
[quote:fb1b2494ec="jan_dakpan"]Ik bedoel is dit bij elke client pc zo, of is dit alleen achter jou pc als je inlogt als 1 van de clients? als het laatste het geval is zou ik bij de instellingen in de bios voor het toetsenbord kijken....Daar zou ik zelf gaan zoeken..[/quote:fb1b2494ec] Bij elke client is dit het geval. Maar het rare is dat ctrl+alt+del wel werkt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...