Ga naar inhoud

ADSL Multi pc modem?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag! Het gaat over een adsl modem. Ik heb thuis een netwerk van 2 pc's verbonden met een hub. Nu krijgen we binnenkort ADSL en ik wil dus op 2 pc's kunnen internetten. Nu kan ik het volgende doen: Of ik kan de multi pc modem bij mijn adsl abbo erbij nemen, of ik kan gewoon een ethernet modem erbij nemen en zelf een switch/router neerzetten. Zo behoud ik ook mijn netwerk namelijk! Nu is de vraag wat denken jullie wat beter is of de multi pc modem of zelf een switch/router kopen. Laat me weten hoe je erover denkt! Greetz, Stephan
Link naar reactie
Ja ok maar mijn pa wilt bij tiscali blijven zodat ie zijn mail adres niet hoeft te veranderen. En daar verkopen ze niet de multi pc modem. Maar er schijnt wel een nieuwe type modem te zijn die erbij word geleverd die als router functioneerd. :wink: Dus ik hoef er alleen maar een switch achter te hangen en dan komt het goed! In elk geval bedankt voor jullie reacties! Greeetz, Stephan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...