Ga naar inhoud

IP adres blokkeren


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Heb je een firewall op jou compter zitten zo ja dan kun je meestal met je firewall een blokade opzetten naar een ip. het is voor mij ff raden hoe of wat met bijna geen gegevens. zoals, wat voor een verbinding je heb breedband of gewoon via een modem. wat voor een os je gebruikt. en wat je tot nu toe heb geprobeert. :lol: maar je kunt al met een eenvoudige firewall jou probleem oplossen. Bij de weg je bent hier wel off topic je moet zijn bij Beveiliging & Privacy
Link naar reactie
Ok ik zat idd te twijfelen of ik bij hij beveiliging zou zetten of bij NEtwerken Anders..... Sorry.... Ik werk met 2 pc waarop win2k is geinstalleerd. Ik deel mijn internet met WinGate. Ik heb daar al geprobeerd om het IP adres te "Bannen" maar op 1 of andere manier pakt hij het niet... Het gaat op IP adres: 65.54.249.62. En als ik het goed heb is die van windows downgrade.... De rede dat ik dat IP adres geblokkeerd wil wil hebben is dat dat adres vanaf 19-10-2002 00:17:11 tot 19-11-2002 00:31:23 al 1983 keer is benaderd.... In minder dan 15 minuten een adres meer dan 1983 keer benaderen vind ik een beetje veel... En dit speeld al veel langer.... Ff rekenen: 1983 keer in 14 minuten is 142 keer per minuut is 2 keer per seconde (Ff afgerond).... Ff rekenen voor 1 week: 2 keer per seconde is 120 keer per minuten is 7200 keer per uur is 172800 per dag is 1209600 keer per week... 1 euro cent per hit... is 12.096 EURO!!!!!! :roll: Vandaar mijn vraag hoe kan ik in Win2k (Zonder al teveel tools) een ip adres blockeren het lijkt dat het mogelijk moet zijn... Want je kan ook een hele "DNS" server bouwen zonder extra tools (LMHOST)... Nogmaals bedankt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...