Ga naar inhoud

Vraag over router


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Een kameraad van mij heeft een router waar hij van af wil. Aangezien ik binnenkort op ADSL overga lijkt mij een router handig. Alleen: is hij ook te gebruiken met nu nog een analoge modem? (i.v.m. ingebouwde firewall, die ik wil gebruiken) Zo niet is de router dan alleen (voorlopig) als switch tussen twee pc's te gebruiken en is dit makkelijk in te stellen?
Link naar reactie
met een analoog modem kun je hem niet gebruiken (een analoog modem word aan de serieele poort aangesloten, een adsl modem of kabel modem wordt via een kabel met RJ45 Stekkers aangesloten zoals in je netwerkkaart gestoken word) je kan hem wel zolang als switch voor je netwerk gebruiken. Het spreekt vanzelf dat je dan in iedere pc ook een netwerk kaart moet zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...