Ga naar inhoud

Router en netmeeting


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een router de draytek 22ooE Als ik met netmeeting bezig ben kan ik niet gebeld worden ik heb in NAT bepaalde porten opgezet die ik op de draytek site had gezien. als ik nadat netmeeting is opgestart bij help kijk zie ik dat het ip adres me interne adres is 192.168.1.xx en belt niet in bij mij als ik tegen iemand zeg bel me maar op 80.60.248.xxx het vast ip adres van mijn provider en hij tikt dat in netmeeting dan word ik dus wel gebeld dus het lijkt erop dat de router dit dus niet door schakeld naar 192.168.1.xx Misschien is er iemand die hier een oplossing voor weet.Genoeg draytek klantjes hier dacht ik zo :lol: bedankt alvast[color=blue:15944859de][/color:15944859de]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:b385c29757="Hans1"]Hallo allemaal, Ik heb een router de draytek 22ooE Als ik met netmeeting bezig ben kan ik niet gebeld worden ik heb in NAT bepaalde porten opgezet die ik op de draytek site had gezien. als ik nadat netmeeting is opgestart bij help kijk zie ik dat het ip adres me interne adres is 192.168.1.xx en belt niet in bij mij als ik tegen iemand zeg bel me maar op 80.60.248.xxx het vast ip adres van mijn provider en hij tikt dat in netmeeting dan word ik dus wel gebeld dus het lijkt erop dat de router dit dus niet door schakeld naar 192.168.1.xx Misschien is er iemand die hier een oplossing voor weet.Genoeg draytek klantjes hier dacht ik zo :lol: bedankt alvast[color=blue:b385c29757][/color:b385c29757][/quote:b385c29757] Mensen dit is opgelost door de router te resetten en met een nieuwe firmware te updatenen daarna de poorten weer open te zetten en jahoor het werkt.
Link naar reactie
[quote:c020f8bb4b="Hans1"]Hallo allemaal, Ik heb een router de draytek 22ooE Als ik met netmeeting bezig ben kan ik niet gebeld worden ik heb in NAT bepaalde porten opgezet die ik op de draytek site had gezien. als ik nadat netmeeting is opgestart bij help kijk zie ik dat het ip adres me interne adres is 192.168.1.xx en belt niet in bij mij als ik tegen iemand zeg bel me maar op 80.60.248.xxx het vast ip adres van mijn provider en hij tikt dat in netmeeting dan word ik dus wel gebeld dus het lijkt erop dat de router dit dus niet door schakeld naar 192.168.1.xx Misschien is er iemand die hier een oplossing voor weet.Genoeg draytek klantjes hier dacht ik zo :lol: bedankt alvast[color=blue:c020f8bb4b][/color:c020f8bb4b][/quote:c020f8bb4b] Mensen dit is opgelost door de router te resetten en met een nieuwe firmware te updatenen daarna de poorten weer open te zetten en jahoor het werkt.
Link naar reactie
[quote:38075272ef="Hans1"]Hallo allemaal, Ik heb een router de draytek 22ooE Als ik met netmeeting bezig ben kan ik niet gebeld worden ik heb in NAT bepaalde porten opgezet die ik op de draytek site had gezien. als ik nadat netmeeting is opgestart bij help kijk zie ik dat het ip adres me interne adres is 192.168.1.xx en belt niet in bij mij als ik tegen iemand zeg bel me maar op 80.60.248.xxx het vast ip adres van mijn provider en hij tikt dat in netmeeting dan word ik dus wel gebeld dus het lijkt erop dat de router dit dus niet door schakeld naar 192.168.1.xx Misschien is er iemand die hier een oplossing voor weet.Genoeg draytek klantjes hier dacht ik zo :lol: bedankt alvast[color=blue:38075272ef][/color:38075272ef][/quote:38075272ef] Mensen dit is opgelost door de router te resetten en met een nieuwe firmware te updatenen daarna de poorten weer open te zetten en jahoor het werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...