Ga naar inhoud

local games spelen via een router????


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi mensen, thuis hebben we 2 computers met bijde windows xp erop. En we hebben een router voor mijn computer. eerst ging ik via me vaders computer over het internet, dat was voor we de router hadden gekocht, en toen konden we ook local games tegen elkaar spelen. maar nu wij de router ertussen hebben kan ik geen games meer tegen me vader spelen :( dat vind ik wel jammer. dus ik weet niet of ik dan een poort moet open zetten bij de router en ik weet ook niet hoe dat moet... hopelijk weet een van jullie mensen het, zodat ik weer tegen me vader kan spelen met spellen. :) gr. Ron
Link naar reactie
hoi, ik heb de wizard uitgevoerd maar het heeft niets geholpen :cry: dus ik weet niet wat ik er anders nog aan kan doen. als ik druk op zoeken naar computers in de werkgroep geeft ie een foutmelding met: 'de werkgroep is niet toegankelijk. U hebt mogelijk niet de juiste machtegingen voor deze netwerkbron. Neem contact op met de beheerder van de server als u wilt weten of u toegangsmachtegingen hebt. De lijst met servers voor deze werkgroep is momenteel niet beschikbaar.' ik weet niet of onze firewalls iets tegenhouden (we hebben norton). hopelijk weet er iemand nog een andere oplossing. Gr Ron
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...