Ga naar inhoud

[b]Standalone instellingen internet niet terug te zetten[/b]


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb twee PC ( A win98sec B Win Me momenteel provider kaart)werken op een netwerk in de een zit de netwerk kaart van de provider- deze zou nu in de ander pc moeten waardoor alle pc via een router kunnen gaan draaien. maar helaas ik krijg geen verbinding met deze kaart in die PC ondanks dat alle kaart instelling correct zijn Het lijk erop dat ICS hier de schuld van is? kan dit Of is door het maken van "Internet delen" op de win 98 met een diskette van Win ME een aantal zaken van Me in win 98 terechtgekomen waardoor delen van "internet delen" blijven handen en zo de standalone A zich nog steeds gedraagt als een client Ik verwijder vooraf ook alle netwerk instellingen en de netwerk kaart en plaatst vervolgens de kaart van de provider om vervolgens weer alles te installeren /ip/dns alles lijkt te kloppen maar geen internet of email. Verwijder ik alles weer plaats de oude kaart terug even een oud register terug zetten en vervolgens wee vlekkeloos internet delen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...