Ga naar inhoud

netwerk niet door windows laten regelen


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb het volgende probleem. ik heb 2 pc's aan een netwerk met een switch er tussen. 1 met win xp ander win 98se als je die win xp op volledig netwerk klikt duurt het heel lang en dan eindelijk zie je workgroup klik je op workgroup dan staat er niet de juiste machtiging als je hem dan opnieuw opstart doet hij het soms wel soms niet. Dat is met die van win 98se net zo. Ik heb al veel dingen geprobeerd . Kan het zijn dat de netwerk kaarten niet met elkaar willen samen werken een realteck en een dynalink?? Maar is er ook een progje dat het netwerk beheerd en niet door windows laten regelen het gaat alleen maar om een bestand verplaatsen van de ene pc naar de ander?????
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het zal moeten werken als je alles wat aan het netwerk hangt aan zet, pc's en printers enz. en vervolgens de windows xp cd rom via, ik dacht overige taken/functies en thuisnetwerk instellen de benodigde bestandjes heen en weer laat gaan. Vervolgens de wizard doorlopen en goed lezen wat voor soort netwerk aangevinkt moet worden. Verder heb ik altijd problemen met de ingebouwde windows firewalls. Die worden standaard aan gezet maar zet ik gelijk weer uit en gebruik zonealarm. rj
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...