Ga naar inhoud

user bestanden op server plaatsen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Ik ben een jongen van 14 en heb een eigen netwerkje met 3 pc's op mijn kamer. En er komen vaak vriendjes op die pc's internetten want ik heb adsl. Alleen downloaden ze zo veel dat die schijf binnen de korste keren vol zit. Nou heb ik daar wat op gevonden want bij mij op school is dat ook dan hebben ze de pc's bevroren met deep freeze dat zorgd ervoor dat de huide status van de inhoud van de schijf word opgeslagen en als je iets download en je de pc opnieuw opstart dat dat gedownloade bestand weer weg is. De website van dit programma is www.deepfreezeusa.com Maar nu hebben ze ervoor gezorgd dat als je iets in je favorieten zet dat dat op een server komt en als je de pc opnieuw opstart dat het niet weg is. Ze hebben dus de hele user profile map verplaatst naar de server. Dus ik heb dat programma gedownload en erop gezet. Alleen nu is het bij MIJ niet zo dat de favorieten enzo op de server terecht komen ik heb wel een server. maar ik weet niet hoe ik moet instellen hoe ik dus de user profile map van mijn vrienden op de server zet en ervoor zorg dat windows in die map op de server kijkt. ik heb wel al wat geprobeert alleen als ik een die map kopieer naar de server en een netwerkverbinding aanmaak naar die map en die bij het inloggen actief laat worden. daarna in het register instellen dat hij op de server moet kijken in die map. dan maakt hij vervolgens bij het inloggen een nieuw profile aan omdat (DENK IK) die netwerkverbinding niet meer actief is. Dus nu wou ik aan jullie vragen of er een mogelijkheid is net als op school. om er toch voor te zorgen dat die profile mappen toch op server gebruikt worden. Ik zou graag willen weten wat ik nu moet doen. Als ik niet duidelijk ben, je het niet begrijpt of als je de oplossing weet mail me maar mijn adres is thierrydebakker@hotmail.com alvast bedankt. groet Thierry.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...