Ga naar inhoud

Internet delen onder Windows 98?


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat is pech voor je, ik zat te denken aan AllAboard. Heb ik zelf ook gebruikt. Maar de homepage is niet meer in de lucht helaas. Maar dit is een perfect progje om je netwerk makkelijk te kunnen delen. Werk nu met een router. Ik heb het nog wel thuis op schijf staan en is plm. 1.2mb groot.
Link naar reactie
Alvast bedankt voor de Tips..... alleen zou ik wel graag weten waar ik de benodigde software kan downloaden. Ik heb al wat rondgekeken op www.kabel-inter.net en een aantal links op die site.. maar benodigde sofware kan ik niet te downloaden vinden. Hoe zit dat met routers?? ik zou graag willen weten wat routers bewerkstelligen ......... :roll: Alvast Bedankt!!!
Link naar reactie
Je kan wingate of winroute gebruiken. Als je een leuke deling wil hebben ga naar weetnet.nl staat een aardige uitleg met verschillende hardwareopstellingen hoe je ADSL kan delen met zijn voor en na. Je kan dan zelf kiezen hoe je de boel nu en in een latere situatie wil hebben. QUa software geven ze een voorbeeld met winroute. Afgezien van een enkele tikfout heb je ADSL zo gedeeld dat alles werkt ook vanaf de client pc 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...