Ga naar inhoud

Printer iconen verdwenen in Win98se


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met printen in win 98se. Op een gegeven moment wanneer ik wil printen krijg ik een fout melding op Spool32.dll. Logisch want alle printers in de map printers zijn verdwenen. Er kan dus niet geprint worden. Tot nu toe is de enigste remedie opnieuw opstarten. Alle printer iconen zijn dan weer aanwezig, en dus gaat het printen ook weer goed. Ik heb al op de Microsoft site gezocht en gezocht maar niets in die richten kunnen vinden. Het is wel zo dat deze computers op een Novell server zijn aangesloten met Novell Client 3.2. Wie weet meer van dit probleem?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Tot mijn spijt moet ik zeggen, dat wij ook al "vreemde" dingen zijn tegengekomen met de client 3.31 versie (in combinatie met NetWare 5 server). Zo konden wij geen printerdrivers toevoegen aan de Resource Managment Service. Vervolgens zijn wij teruggegaan naar de versie 2.2 en zijn deze problemen opgelost. Het lijkt erop dat de client 3.31 wat kinderziektes vertoond!? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...