Ga naar inhoud

Hoe kan ik (KABEL) Internet DELEN.??


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik Internet DELEN.?? Binnenkort wil ik KabelInternet nemen, nu heb 2 Pc's in een Netwerk en nu zou ik beide of meer Pc's via 1 Kabel aansluiting willen delen, Wat is de makkelijkste manier.?? Heb al het 1 en ander gelezen over Routers enz. maar ik heb toch geen extra Hardware nodig.?? Ik heb het al geprob. met mijn gewone modem maar dat lukt ook nog niet echt. Alvast bedankt voor jullie antwoord
Link naar reactie
[quote:f0cac31a48="Wiep Corbier"][quote:f0cac31a48]nu heb 2 Pc's in een Netwerk en nu zou ik beide of meer Pc's via 1 Kabel aansluiting willen delen, Wat is de makkelijkste manier.?? [/quote:f0cac31a48] ICS aanvinken, cq installeren. 3 seconden werk[/quote:f0cac31a48] Bedankt voor de Info,, ik zal het eens gaan proberen,, [b:f0cac31a48]Waar kan ik ICS vinden enof installeren[/b:f0cac31a48] mvg JC
Link naar reactie
Volgens mij via Windows setup (te vinden langs configuratiescherm / software toevoegen / tabblad Windows setup) kiezen voor ICS, proces uitvoeren, met de aangemaakte floppy naar de tweede PC en daar uitvoeren. Of hebben ze dat intussen er uit gehaald? Bij ME ging het nog gebruikersvriendelijker!. Ik heb geen IP adressen hoeven aangeven. André
Link naar reactie
[quote:11603a3162="JC"]Hoe kan ik Internet DELEN.?? Binnenkort wil ik KabelInternet nemen, nu heb 2 Pc's in een Netwerk en nu zou ik beide of meer Pc's via 1 Kabel aansluiting willen delen, Wat is de makkelijkste manier.?? Heb al het 1 en ander gelezen over Routers enz. maar ik heb toch geen extra Hardware nodig.?? Ik heb het al geprob. met mijn gewone modem maar dat lukt ook nog niet echt. Alvast bedankt voor jullie antwoord[/quote:11603a3162] Je hebt idd geen extra hardware nodig, maar een router (toch extra hardware) werkt toch het prettigst. Het is snel aangesloten en de systemen kunnen onafhankelijk van elkaar gebruik maken van internet! Bij www.crazypc.nl hebben ze al een router voor EUR 94,-
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...