Ga naar inhoud

Draytek router


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ecef018471="Braindrain"]Mijn provider is @home Het staat op lan connectie, smtp en pop3 staat op mail Maar nog geen verbinding!![/quote:ecef018471] Staat smtp en pop3 alleen op 'mail'? Daar zit 'm dan de fout in. Vul ook de rest van de naam in, zoals Speedy zegt. Dit heeft namelijk te maken met het domein-achtervoegsel dat je van @home meekrijgt. Eerst kreeg je computer die mee, nu je router. Er kan ook een optie in je router staan om het domein-achtervoegsel mee te geven aan je computer, maar dat weet ik niet zeker.
Link naar reactie
Heeeeeeeee Dextertje en Speedy bedankt, het werkt!!!! Super!!!! Ik heb ook problemen met 12move en hetnet heb je daar ook zo'n achtervoegsel?? En nu ik toch aan de gaan ben, normaal kan ik op de site van Essent@home komen om bepaalde dingen in te stellen zoals passwoord voor email etc. door Http://www/ in te typen. Maar nu werkt dat niet meer, komt namelijk helemaal niets in beeld, is daar ook een oplossing voor? Joh als ik jullie toch ook niet had............ Ap
Link naar reactie
Als je pc direct op het kabelmodem van @home zat aangesloten, dan maakte die pc eigenlijk deel uit van het @home netwerk zelf. Het invullen van http://www/ volstond dan, want dan zei je feitelijk: "maak contact met pc (server dus) www van het netwerk." (dus die van @home. Hun routers etc. nemen je al het verdere werk uit handen) Nu je achter een eigen router zit, heb je te maken met 2 netwerken: het netwerk van @home en je eigen huisnetwerk. Om www van @home te bereiken, moet je nu wel het volledige adres invullen. (in dit geval waarschijnlijk http://start.home.nl )
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...