Ga naar inhoud

Wireless netwerk/ Internet delen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb sinds kort een wireless netwerk (sitecom usb adapter & sitecom pc-card) bestands delen en internet delen ging perfect. Nu heb ik van de week een router gekocht (sitecom xDSL/Cable router) en die tussen de verbinding van mxstream en de desktop computer gezet. Bij netwerkverbindingen heb ik de mxstream verbinding gedeelt. Maar nu komt het, ik kan op me notebook als vanouds bestanden delen, maar niet meer internet delen. Als ik de notebook opstart dan komt er rechts onderin een icoon te staan dat ik verbinding heb met internet via de server. Als ik dan naar de status van die verbinding kijk dan zie ik dat er verzonden en ontvangen wordt. Open ik nu me internet explorer dan krijg ik de melding "de pagina kan niet worden weergegeven". Als ik outlook opstart en druk op "ontvangen/verzenden" dan krijg ik ook allemaal foutmeldingen. Msn wil ook niet werken. Mijn vraag is hoe kan dit ? Ik heb het idee dat de verbinding naar me notebook wordt geblockt door me router. Maar op welk front hij wordt geblockt weet ik niet. Er zit een engelse beschrijving bij de router maar daar wordt ik niet wijzer van. (Mijn technische engels is niet optimaal). Wie help mij aan een oplossing? :D Bij voorbaat dank Groeten, Thomas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...