Ga naar inhoud

Onbekende netwek-verbinding??


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd merk ik, als ik bij Network Connections kijk dat er hier een 3de netwerk verbinding bij staat die mij totaal onbekend is. Zelf heb ik 2 netwerkkaarten geinstalleerd en deze worden ook goed aangegeven. Mijn vraag is nu hoe kan ik deze derde verwijderen, als ik op properties klik zie ik alleen een venstertje met wat gegevens en kan hier verder niets mee doen, klik ik rechts op die naam kan ik remove kiezen maar dat doet ie ook niet. Ik heb mijn provider hier al over geraadpleegd, maar krijg van hun totaal geen antwoord terug. Ook verschillende andere mensen in mijn omgeving hebben dit zelfde probleem. Besturingssysteem dat ik heb is WinXP professional. Kan iemand mij hierover adviseren?
Link naar reactie
Dus je hebt twee netwerkaarten in je machine: een Winbond naar je internet verbinding(kabel?ADSL?) en een Realtek naar je netwerk. En dan is er een derde verbinding met elke keer een andere kaart? Wat voor kaarten gebruik je in het netwerk? Deel je mischien een map met een andere pc op het internet? Veel vragen, maar misschien zit het antwoord erin :wink: Bart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...