Ga naar inhoud

Hoe gebruik ik Wake On Lan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn netwerkje zit via een router op internet. Nou wil ik eens gaan experimenteren met het inloggen op mijn computer vanaf internet. Mijn eigen cpmputer heeft een ATX-voeding en een netwerkkaart met WOL-functie. Het moet dus mogelijk zijn dat ding aan te krijgen, maar hoe werkt zoiets nou? Hoe kan ik vanaf internet mijn computer laten opstarten en er inloggen?
Link naar reactie
Omdat er niemand antwoordde begon ik al zoiets te vermoeden. Ook al omdat ik nergens info kon vinden. Maar hoe zit dat verder dan met die Wake On Lan? Waarmee/Hoe kan ik de computer dan [b:2ef6f054c2]wel[/b:2ef6f054c2] laten opstarten via de netwerkkaart? Die functie zit er niet voor niets lijkt me...
Link naar reactie
Misschien heb ie hier iets aan. http://gsd.di.uminho.pt/jpo/software/wakeonlan/mini-howto/wol-mini-howto-2.html Edit : Je kunt ook zoeken bij google --> "howto" +"wake on lan" suc6 _________________ wie weet dat ik weet wat hij weet weet dat ik weet dat hij niets weet................................? [ Dit bericht is bewerkt door: MajinBuu op 2002-05-14 13:43 ]
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...