Ga naar inhoud

(vaak) registerfout bij opstarten (VIRUS???)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds kort een thuisnetwerkje aangelegd. Daarvoor gaf de host (toen nog gewoon pc) al regelmatig een fout bij het opstarten. Het gaat om de volgende fout: ---------------------------- Windows Registercontrole Er heeft een fout plaatsgevonden tijdens het verkrijgen van toegang tot het systeemregister. Windows start opnieuw op en zal het systeemregister repareren. ---------------------------- Nu ik het netwerkje heb, komt deze fout ook regelmatig op de clients voor!!! Ik denk aan een virus, maar McAfee VirusScan 6.0 (met DAT-update t/m 4196) kan niks vinden. Wie kent dit probleem of liever nog de oplossing??? Bij voorbaat duizend maal dank! Sander PS Ik heb al 's geprobeerd met een registercleaner (bv. RegClean) het register op te schonen, maar het heeft nog niets geholpen.
Link naar reactie
Grappig heb soms hetzelfde probleem. Kan het ook aan de HW liggen. Kreeg het idee dat het met name optrad als ikzelf de spanning v/h systeem afdeed. Mijn HW bestaat uit MSI KT266a Raid met 2x IBM HD, ASUS V710 combo videokaart, adaptec 2940 scsi,edimax lan kaartje, Logitech optical. Ook bij mij geen virus gevonden (Norton2002 - 24/04/02) Edwin.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...