Ga naar inhoud

E-Tech router


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Ik heb een @home abonnement bij essent, en ben in het bezit van een e-tech router. Ik heb nog nooit zo simpel een handvol computers met internet kunnen laten communiceren !!! De configuratie bestaat uit (in mijn geval) de computernaam en domeinnaam van @home invullen (home.nl) that's it! Deze routers zijn echt een aanrader !!!
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Zojuist ook de etch router geinstalleerd, kreeg hem in eerste instantie niet aan de praat , na een mac adres te hebben gewijzigd draait hij als een tierelier. Ook een hub er op gezet en daar wederom wat pc's aan gehangen zonder problemen. Ik vindt alleen de software een beetje wazig het inloggen op 192.168.1.1 wil niet altijd even probleemloos. maar dat kan ook aan mijn onkunde liggen. Ik heb deze router al in de winkel zien liggen voor +/- 105 euro.
Link naar reactie
Wij hebben ook een E-tech Routertje en werkt ook bij ons prima. Alleen het verzenden van MSN berichten werkt niet. Heb al hier en daar kunnen lezen dat dat komt omdat er bepaalde poorten in de Router dicht staan maar weet niet precies hoe ik deze open kan stellen. Mischien dat iemand me hier mee kan helpen Alvast bedank, Tinus verder echt een prima router voor een zacht prijsje
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Hallo allemaal, ik heb al een aantal berichten gelezen over de e-tech router. Wie o wie kan mij helpen met het instellen van deze router en voornamelijk 2 computers die hierop aangesloten zijn. Hoe zijn de instellingen van zowel de router als de computers? Ik heb begrepen dat je met twee computers tegelijk hiermee op internet kan, maar bij mij weer uiteraard weer niet ! Ik kan telkens maar met 1 computer op internet, als de 1 op internet zit kan ik met de ander er niet op. Ik gebruik mxstream in combinatie met een tiscali breedband abonnement eventuele uitleg kan gestuurd worden naar mdelta14@hotmail.com bij voorbaat dank. mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...