Ga naar inhoud

Met client PC inloggen op netwerk, inbelverbinding starten


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik met mijn client pc inlog op mijn netwerkje (2 pc's, W98SE)start direkt de inbelverbinding met internet op de server. Wat staat er niet goed? Tweede vraag: als ik met outlook of explorer (6.0) op internet ben geweest, kan ik dan vanaf de client ook de telefoonverbinding beeindigen??? Ik doe dat nu op de server of dmv de instelling: verbreken verbinding na ... min.
Link naar reactie
[quote:d14f4a3af4] Op 23-04-2002 21:52 schreef bloemendal: Als ik met mijn client pc inlog op mijn netwerkje (2 pc's, W98SE)start direkt de inbelverbinding met internet op de server. Wat staat er niet goed? [/quote:d14f4a3af4] Dat kan een instelling zijn van de software waarmee je internet deelt. Dat kunnen ook instellingen zijn van software op de client die automatisch updates o.i.d. gaan zoeken op internet. Alles even nakijken dus. [quote:d14f4a3af4] Tweede vraag: als ik met outlook of explorer (6.0) op internet ben geweest, kan ik dan vanaf de client ook de telefoonverbinding beeindigen??? Ik doe dat nu op de server of dmv de instelling: verbreken verbinding na ... min. [/quote:d14f4a3af4] Nee, niet standaard via Windows. Misschien zijn daar tooltjes voor, maar dan zul je moeten zoeken. Met remote control software zal het ook wel lukken, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet. Groetjes, NoZtra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...