Ga naar inhoud

outlook synchroniseren over net werk?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote] Op 20-04-2002 17:44 schreef jorrit.vandewaal: kan ik op een net werk van 2 pc's outlook synchroniseren. ik probeer mijn mail en agenda item's op beide pc's gelijk te krijgen op een simpele manier. is die er? [Sinds kort heb ik een netwerk, het bestand outlook.pst heb ik als 'gedeeld' in een aparte map. De client pc kan dan dit bestand openen 'op' de host, mail ophalen en verzenden, etc.. Op de server/host kun je dan later hetzelfde bestand gebruiken. Werkt goed. [ Dit bericht is bewerkt door: bloemendal op 2002-04-23 20:46 ]
Link naar reactie
Ik vind dit geen echte oplossing. Je kunt namelijk geen PST-bestanden samenvoegen, je kunt alleen één bestand gebruiken. Scenario: je hebt Outlook op je pc thuis en op de notebook. Je neemt de laatste mee op reis en ontvangt en verstuurd e-mail. Thuis wordt de pc ook gebruikt en wordt ook mail verstuurd en ontvangen. Je hebt dus twee afwijkende PST-bestanden. Bij thuiskomst zul je moeten kiezen, ga ik verder met de ene PST of de andere. Samenvoegen (mergen) kun je ze namelijk niet. En dat is wel wat je zou willen. Voor dit mergen heb ik nog nooit een tool gezien. Althans niet officieel. Tijdens de betatest voor Office 2000 zat er een mergetool bij Office. Die werkte niet al te best en heeft het uiteindelijke product dan ook niet gehaald. Ik had hoop dat Microsoft het verder zou ontwikkelen maar helaas, bij Office XP heeft nooit ook maar een verbeterde versie van dit progje gezeten. Ik hou me ook aanbevolen als iemand een goede oplossing weet. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...