Ga naar inhoud

login anuleer knop blokeren?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik ben eigenaar van een melkveebedrijf en heb een management programma dat werkt in dos. nu heb ik alle computers verbonden en heb overal NT geinstaleerd toen ik klaar was deed het managemant programma het niet meer, en de programeur zij dat ik win98 weer moets instaleren. heb ik gedaan alles werkt aleen mijn werknemers klikken elkekeer op anuleren bij het inloggen en dan werken de netwerk verbindingen niet meer. en word er geen systeem backup gemaakt. kan ik die anuleer knop bij het inloggen ook blokeren in windows 98 zo dat hij (net als in NT) zecht. sorry maar ik MOET een wacht woord hebben! alle werknemers hebben een login en wacht woord. ze zijn gewoon te lui om het in te typen.
Link naar reactie
Kopieer het onderstaande in kladblok en hernoem het naar Logon.reg. Dubbelklikken voegt de info toe aan het register. De knop 'annuleren' wordt hiermee inactief. _______________________________________ REGEDIT4 [HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionRun] "NoLogon"="C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE shell32,SHExitWindowsEx 2" ________________________________________ En nou maar kijken of ze niet op een andere manier de boel omzeilen. Succes, NoZtra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...