Ga naar inhoud

IPsec - IKE(ISAKMP)


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij verstellen hoe het process van IKE precies verloopt? Ik heb hier al een hoop info over, maar het nadeel daaraan is dat de verschillende documenten gezamenlijk niet echt een overzichtelijk samenhangend geheel vormen. Vooral die RFC's van het IETF maken het behoorlijk ingewikkeld. Ik weet dat het process in 2 fasen plaats vindt: Phase 1 -> een bidirectionele SA wordt opgezet voor de ISAKMP messages, waarmee in fase 2, 2 unidirectionele SA's worden opgezet om de data encrypted te versturen. Toch? Ik heb al een hoop verzameld, maar alle info is welkom. Het spul moet ik voor m'n afstudeerverslag uitpluizen en samenvoegen tot een overzichtelijk verhaal. Wie helpt? (Goh, eindelijk weer een nuttige post in "protocollen")
Link naar reactie
Bullboom for president! Ik had niet goed genoeg gekeken. Ik had alleen nog maar die presentatiesheets gezien. Bull, hoe hebbie dat gevonden man? Je weet niet hoe lang ik heb gezocht naar iets bruikbaars als dit! Nogmaals hardstikke bedankt heej. Ik heb meteen de hele website binnen gehaald! Mijn dank is groot!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...