Ga naar inhoud

ADSL Modem ongein.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb van een vriend een ARESCOM 200 MODEM gehad oftewel een adsl modem, Hij had dat ding staan deed er niks mee en gaf 'm aan mij. Oke fijn ik wil hem dus installen, Kolere een paswoord. Ik naar hem toe er zit een paswoord op. Hij wist van niks en zegt dat hij het er niet op heeft gezegt. Dus na wat zitten prutsen lukt het me nog steeds niet. JE krijgt gewoon dit: ARESCOM 2000 MODEM. password: -------------------------------------------- Waarschijnlijk verstaan jullie dit onder een modem kraken maar ik moet dit echt weten.
Link naar reactie
Password kraken: (EZ Rider/EZ Rider Pro DSL Modems) Change the Subnet Mask or IP address for either the PC or EZ Rider to make sure that they are on a different Subnet. Next, open the EZ Rider Software Manager and delete all the existing configurations and reset the unit to the manufacturer mode. Once this is accomplished, you should be abe to clear the password and create a new one. Succes, Noztra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...