Ga naar inhoud

fiberkabel en Windows 2000 server


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij werken op onze school met een fiberkabel. Nu heb ik pas opnieuw de kaart weer in de PC gezet (onze computerfirma had 'm eruit gesloopt omdat ze dachten dat ie mogelijk kapot was, maar nooit meer teruggeplaatst) Ik heb het geheel aangesloten (inmiddels via 3Com ook een nieuwe Switch gekregen, dus dat kan niet kapot zijn). Nu is het vreemde dat in eerste instantie als ik de kaart aanschakel ik rechts onderin beeld de melding krijg :netwerkkabel niet aangesloten. Er verschijnt ook niet een icoontje dat er verbinding is. Maar, voor de rest is de status van de kaart OK en werkt het geheel prima. Op zich ben ik dus tevreden, maar ik begrijp niet goed hoe dit mogelijk is. Weet iemand iets van dit soort zaken?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nou, het computerbedrijf had juist vastgesteld dat die kaart niet kapot was. Maar, 't was allemaal veel simpeler...(ik ben maar een onnozele leerkracht die wat met computers loopt te rotzooien)... Van een vriend kreeg ik de tip om eens te kijken bij de eigenschappen van de verbinding en een vinkje te zetten bij 'verbinding weergeven op de taakbalk'. En ja hoor, probleem opgelost!!! Bedankt voor 't meedenken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...