anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Wij werken op onze school met een fiberkabel. Nu heb ik pas opnieuw de kaart weer in de PC gezet (onze computerfirma had 'm eruit gesloopt omdat ze dachten dat ie mogelijk kapot was, maar nooit meer teruggeplaatst) Ik heb het geheel aangesloten (inmiddels via 3Com ook een nieuwe Switch gekregen, dus dat kan niet kapot zijn). Nu is het vreemde dat in eerste instantie als ik de kaart aanschakel ik rechts onderin beeld de melding krijg :netwerkkabel niet aangesloten. Er verschijnt ook niet een icoontje dat er verbinding is. Maar, voor de rest is de status van de kaart OK en werkt het geheel prima. Op zich ben ik dus tevreden, maar ik begrijp niet goed hoe dit mogelijk is. Weet iemand iets van dit soort zaken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Volgens mij vraag je nu (alsnog) indrekt een bevestiging van het , door de computerfirma, vastgestelde gegeven dat die kaart kapot is. Contact opnemen met 3Com, krijg je zo een neiuwe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2002 Nou, het computerbedrijf had juist vastgesteld dat die kaart niet kapot was. Maar, 't was allemaal veel simpeler...(ik ben maar een onnozele leerkracht die wat met computers loopt te rotzooien)... Van een vriend kreeg ik de tip om eens te kijken bij de eigenschappen van de verbinding en een vinkje te zetten bij 'verbinding weergeven op de taakbalk'. En ja hoor, probleem opgelost!!! Bedankt voor 't meedenken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen