anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Met iemand van de KPN zijn mijn instellingen van mijn ADSL verbinding doorgelopen. Op hun aanwijzingen zijn er een aantal zaken aangepast. Wanneer ik nu mijn PC opstart, krijg ik steeds de melding "Netwerkwachtwoord opgeven" Nu kan ik dit wel vermijden door de boodschap te anuleren, maar voorheek kreeg ik de melding helemaal niet, en startte de computer gewoon helemaal ineen keer door. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Werk je misschien met Windows? zo ja welke versie? 98? ME? XP? dan weet ik wel een oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Als je een gebruikersnaam invoerd en geen wachtwoord en dan op ok klik zal je dit als het goed is niet meer krijgen dit geld niet voor windows XP dan moet je naar het configuratiescherm en dan de gebruikersaccounds aanpassen ik hoop dat je hier wat aan heb Gr Jurian Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Hmm had ik ook , geloof dat ik toen bij tcp/ip instellingen "client voor microsoft networking" dr afgegooid heb en er opnieuw opgezet heb geen last meer van gehad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Ik gebruik Windows 98 SE Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Voor windows 98 kan je doen Start->istellingen->Cofiguratiescherm->Netwerk. en dan kies je Windows-aanmelding. Oftewel kies je in Tweakui: netwerk en vink je aan: Log on automatically at system startup. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 vaak is het wijs om even een zoekopdracht te doen naar *.pwl op je c: alle gevonden exemplaren weggooien, daarna pc opnieuw opstarten. bij vraag om gebruikersnaam en wachtwoord de boel leeg laten en ok klikken. hij vraagt nogmaals bevestiging, weer ok. als ut goed is, ben je er daarna vanaf.. je@n Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Bedankt voor de tips. Het is mij dank zij jullie hulp gelukt om dit probleem op te lossen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen