Ga naar inhoud

netwerk tussen xp en win98se werkt niet meer na omzetten van


anoniem

Aanbevolen berichten

Nadat ik mijn schijf naar NTFS heb geformatteerd krijg ik het netwerk niet meer aan de praat. De computer met win98se heeft nog dezelfde configuratie dus ik denk dat het aan de hostcomputer met xp ligt. Ik heb de zelfde instellingen overgenomen maar dat haalt niets uit. Pingen naar zichzelf geeft 4x timeout, met de Firewall uitgeschakeld krijg ik de melding doelhost niet bereikbaar. Met viewnet krijg ik alleen de internetkaart te zien en de VPN van adsl met de instellingen. Heb ook de wizard gedaan in xp maar dan maakt xp een verbindingsbrug en kan daarna niet meer op internet , ging voorheen ook zonder verbindingbrug. Weet iemand raad????????? Gr; Jos
Link naar reactie
[quote:58a89e16f1] Op 27-01-2002 22:46, schreef Wiep Corbier: Inloggegevens? NTFS beveiligt wat beter. [/quote:58a89e16f1] --------------------------------------------Beste Wiep en Hipapipa hier volgen wat gegevens; geinstalleerd op netwerkkaart; Client voor M-netwerken Bestand en printerdeling voor M-netwerken Qos-pakketplanner TCP/IP instellingen ip adres= 192.168.0.1 subnetmasker=255.255.255.0 Geavanceerde PCT/IP instellingen; Bij ip instellingen; Automatische metric is aangevinkt Bij DNS;Primaire en verbindingsspecifieke DNS achtervoegsel toevoegen is aangevinkt, de adressen van deze verbinding inDNS registreren. Bij Wins;LMHOSTS-Lookup inschakelen is aangevinkt. Netbios is standaard. Ik hoop dat je hier wat aan hebt want mij zegt het helemaal niets. Gr Jos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...