Ga naar inhoud

Hardware zien binnen netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste michielK,

Bedankt voor je reactie op mijn probleem. Het progje PCAnywhere is inderdaad heel mooi. Het enige probleem is volgens mij daarmee dat je dit op alle computers moet installeren. Dat zijn er in mijn geval zo'n 25 Ik zoek iets dat je op 1 computer moet installeren en dat je dan de informatie van de overige clients kan zien.

Groetjes, Edwin

Link naar reactie
Bestaat wel, is van Intel, ik weet niet meer hoe het heet, maar daar heb ik een keer een presentatie van gezien, dat is echt een heel mooi programma. Je kunt daarmee zelfs computers op afstand mee opstarten, software installeren, een hele hardware invetarisatie mee doen enz. Eigenlijk onbeperkt.

Maarja, niet te betalen natuurlijk, en eigenlijk werkt het alleen goed als je er een aparte server voor inricht, dus ik denk dat Onno toch een beetje gelijk heeft. Dat wordt installeren

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
[quote] Op 08-11-1999 22:09 schreef Disaster: Bestaat wel, is van Intel, ik weet niet meer hoe het heet, maar daar heb ik een keer een presentatie van gezien, dat is echt een heel mooi programma. Je kunt daarmee zelfs computers op afstand mee opstarten, software installeren, een hele hardware invetarisatie mee doen enz. Eigenlijk onbeperkt.<P>Maarja, niet te betalen natuurlijk, en eigenlijk werkt het alleen goed als je er een aparte server voor inricht, dus ik denk dat Onno toch een beetje gelijk heeft. Dat wordt installeren [Dat programma heet Intel LDCM administrator, ben ik vandaag toevallig tegengekomen op de installatie CD van mijn Asus P3B moderbord. Heb nog geen ervaring hoe het werkt, maar volgens de info perfect.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...