Ga naar inhoud

linux als router


anoniem

Aanbevolen berichten

Is krap aan, maar zal net lukken denk ik. Je zult dan wel iets als Freesco moeten nemen. Zit er ook nog een HD in die pc? Dit ook i.v.m. swap, die zul je wel nodig hebben omdat je "maar" 8mb RAM hebt. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op: www.freesco.org Ook is het aan te raden om je volgende vragen hierover in het "OS Linux" forum te plaatsen.... :wink: Succes!
Link naar reactie
Met Linux helemaal!! Ik heb nog wel een programmatje voor je voor windows, daar kun je de instellingen voor je router maken en dan maakt dat programma een diskette aan met een hele lichte versie van Linux (bevat alleen het nodige om een Router te draaien) en die diskette stop je in je oude pc ... je laat hem booten van af de diskette en voila je hebt een LINUX router! Je hebt ook geen monitor muis etc.. nodig. (Je kunt ook natuurlijk normaal Linux instaleren) Wil je dit progje hebben mail dan even of laat het even weten in dit forum of met een PB etc.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...