Ga naar inhoud

Wie kan mij helpen met een server


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat voor server wil je of moet de "server" alleen maar als router gaan werken. Als je een server als webserver en/of file server wilt gebruiken dan kun je er voor kiezen windows NT worstation/server of mischien (afhankenlijk van de hoeveelhied geheugen die je hebt.) Windows 2000 Profesional of server gebruiken. Als de PC alleen maar als router wilt gebruiken dan kunje Winrout of inetnet conection sharing gebruiken. Windows 98 is dan voldoende. Wel even een firewal installeren. Misschien is Linux ook een mogelijkheid. :o
Link naar reactie
[quote:31dcb4fbe1="Wiep Corbier"]zecht?[/quote:31dcb4fbe1] moet jij nou echt altijd de nederlandse leraar uithangen???? Het is hier toch geen nederlandse les topic. Nu weet ik het zeker; jij struin hier alle topics af om iedereen te verbeteren en om zo in de top 10 van de meeste posts te komen. Wat een zielig mannetje ben je eigenlijk!!
Link naar reactie
[quote:7c5fecda16="berry1234"][quote:7c5fecda16="Wiep Corbier"]zecht?[/quote:7c5fecda16] moet jij nou echt altijd de nederlandse leraar uithangen???? Het is hier toch geen nederlandse les topic. Nu weet ik het zeker; jij struin hier alle topics af om iedereen te verbeteren en om zo in de top 10 van de meeste posts te komen. Wat een zielig mannetje ben je eigenlijk!![/quote:7c5fecda16] Je hebt gelijk, het zal niet meer voorkomen. Excuses.
Link naar reactie
[quote:11aba8d616="Wiep Corbier"][quote:11aba8d616="berry1234"][quote:11aba8d616="Wiep Corbier"]zecht?[/quote:11aba8d616] moet jij nou echt altijd de nederlandse leraar uithangen???? Het is hier toch geen nederlandse les topic. Nu weet ik het zeker; jij struin hier alle topics af om iedereen te verbeteren en om zo in de top 10 van de meeste posts te komen. Wat een zielig mannetje ben je eigenlijk!![/quote:11aba8d616] Je hebt gelijk, het zal niet meer voorkomen. Excuses.[/quote:11aba8d616] Oke, excuses aanvaard
Link naar reactie
kijk eens naar een E-smith sme 5.5 servertje. Downloaden kan op www.linuxiso.org zie e-smith link. CD branden met iso bestand en gaan met die bak.. E-smith kan heel veel: 1.router. 2.firewall / secure gateway 3.webserver zowel http(apache) als ftp. 4.samba (file server voor windows) 5.dhcp en ander netwerk server onderdelen. Alles dus om een goede, goedkope en makelijke thuis server te maken. Draait al op een oude pentium 1 met wat geheugen en klein hddtje. Als kernel is Linux redhat 7.1 genomen.. (stabiel dus) Succes met knutsel...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...