Ga naar inhoud

ASP.net, connecten met server


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg het maar niet voor elkaar om buiten de server om te connecten met een ASPX-site. Wanneer ik een aspx-pagina gemaakt heb met wat dan ook dan is ie alleen op de server zelf zicht- cq bereikbaar. Ik kan wel al connecten met de sql-server en kan de data ook al produceren. Dus een page maken met een datagrid die de dat bevat is wel gelukt. Dan laat ik de boel runnen en werkt het prima. Maar als ik dan de boel benader met een client uit mijn netwerk, waar ik met dezelfde gegevens ben ingelogd, dan is het toch njente. Voordat ik er een domainserver van maakte kon ik een NIET-databasegebonden page wel in mijn browser op de client toveren, maar dat lukt nu ook al niet meer. Wie is op het moment ook bezig met ASP.Net en kan me een eindje op weg helpen? ps. ASP.net onderkent dat connecten met een database-page via een client niet goed verliep, en heeft een extra download op haar site. Uiteraard heb ik dit ook toegepast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...