Ga naar inhoud

Compaq Proliant 350 ML G2 + DLT Tape drive 40/80 Gb + SBS 6.


anoniem

Aanbevolen berichten

Goeiedag, Ik heb een compaq proliant 350 ml g2 server draaien met novell netware sbs 6.0 erop. nu zit er ook ook een DLT Tape drive in m'n kassie, maare ik krijg dat ding niet werkend. Handleiding word ik ook niet veel wijzer van en er is wel een cd met drivers geleverd maar die zijn alleen voor win2000 :roll: iemand enig id hoe ik deze tape drive aan de praat kan krijgen? edit: systeem herkent hem wel met opstarten
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Dan kan/moet je gewoon gebruik maken van de Netware en Compaq dirvers voor je apparaten. Zorg er eerst voor dat je SCSI controller goed is geladen, download desnoods de benodigde drivers van de Compaq site: http://h18004.www1.hp.com/support/files/server/us/locate/66_2588.html Daarna moet je de benodigde drivers voor je DLT laden (uit mijn hoofd roep ik even DLTTAPE.CDM). De link die RDK hierboven al geeft moet voldoende zijn om het aan de praat te krijgen. Suc6 ermee
Link naar reactie
  • 1 maand later...
even een tijdje niet mee bezig geweest, maar ik ben er weer mee aan de slag gegaan, en ik heb zeker wat gehad aan de links hierboven. mijn dank daarvoor maar nu zit ik met het volgende probleem: backup nu met SBCON. Alles gaat prima, maar zodra er gebackuped moet worden, schakeld de DLT Tape zichzlef uit, hij zegt dan dat de media gemound word??? En daarmee zegt SBCON dat de backup niet uitgevoerd kan worden omdat media niet aanwezig is. Klinkt dit iemand bekend in de oren??? ik kan er niks over vinden in de knowledgbase van novell..... :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...