Ga naar inhoud

Deleted file recovery


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik zit hier met een klein probleempje, nl. het volgende. Een collega heeft net een bestand, dat op de server stond, over het netwerk weggegooit (dus vanaf haar eigen computer) Dit bestand had aleen niet weg gemoeten. Nu is het zo dat wanneer je iets over het netwerk weggooit het dus niet in de prullenbak terrecht komt. Heeft een van jullie misschien een idee of het mogelijk is dit bestand toch nog terug te krijgen. Nee, er is geen back-up van het bestand. Alvast bedankt
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Je hebt zelfs besturingssystemen die standaard data recovery aan boord hebben (zelfs al begin jaren '90) :wink: Gewoon vanaf elk werkstation, in DOS of Windows, maakt allemaal niet uit ... zelfs met maar twee klikken vanuit de Verkenner. Dus als ik een naam mag noemen: Novell NetWare! Nog steeds de koning van de file servers. Daar koop je natuurlijk geen drol voor, maar ik weet nog wel hoe verbijsterd ik twee maanden geleden was toen ik per ongeluk op school wat bestanden weggooide ... ik dacht echt dat die beheerder een grapje maakte toen ie zei dat er standaard geen salvage in NT/2000 zit. En aangezien die bestanden van NA de laatste backup waren ... Inderdaad ja ...
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...