Ga naar inhoud

FTP Serve- U (poort lijkt gelocked)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben al enige tijd bezig om een ftp server met Serve U op te zetten. Dit is ook wel gelukt, maar loop nu tegen het probleem op dat de ftp server in eens niet meer te bereiken is. Ik heb Serve- U geinstalleerd en gebruik poort 2121. Echter in eens is die niet meer bereikbaar. Daarnaast maak ik ook gebruik van Zone Alarm Pro en een DNS2 Go domein. Om nu e.e.a. uit te sluiten heb ik alleen Serve- U draaien ( Zone Alarm Pro en een DNS2GO uitgeschakeld) en toch komt men niet op mijnftp site. Heeft iemand een idee hoe dit kan, en hoe ik eventueel kan checken of de poort 2121 openstaat en anders hoe deze (software matig ) aan kan zetten ?? Graag jullie advies. Ook kan het geprobeerd worden op ip adres 217.120.130.10 poort 2121 user/ passw gast/gast
Link naar reactie
Ik weet het klinkt maf, maar het volgende is me echt overkomen. Misschien heb je er iets aan. Ik lag op een gegeven moment compleet van internet, geen enkele verbinding meer mogelijk. Ik had ook zonealarm draaien en had die ook al uitgeschakeld, maar tevergeefs. Tot ik de tip kreeg on zone alarm helemaal te de-installeren en het dan nog eens te proberen. En verhip, het werkte ook nog, na het de-installeren van zonealarm had ik weer volledig internet. Daarna heb ik hem weer geinstalleerd en alles ging weer prima.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...