Ga naar inhoud

Serv-U of WarFTP?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik als FTP newbie ben info aan het verzamelen om te kijken hoe ik een FTP server aan de praat krijg op een ouwe PII 266 machine die achter Winroute pro zit. De settings voor Winroute pro heb ik al gevonden (gewoon de portmapping aanpassen volgens mij), nu nog de software. Na enig zoeken kwamen er de volgende twee namen uitrollen: Serv-U en WarFTP. Mijn vraag is dus: wat is voor mij als absolute FTP leek / newbie een goed programma om mee te beginnen. Het moet vooral gemakkelijk en duidelijk te configureren zijn.
Link naar reactie
Hier zal je altijd het antwoord op krijgen wat een ander gebruikt. Ik heb hier WarFTP en ben er tevreden over. Ook de diverse instellingen vindt ik niet echt moeilijk. Bij problemen met WarFTP kan je altijd terecht bij de newsgroup van hun en krijg je echt goede antwoorden. Ik denk dat ServU weer zijn eigen voordelen zal hebben. Maar dan zal ik toch moeten zeggen dat ik daar geen ervaringen mee heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...