Ga naar inhoud

Alleen mijn clients zijn mijn sites niet.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Win2000 Adv. Server waarop ik diverse sites heb staan. Daarnaast heb ik nog twee computers (clients noem ik ze hier maar even) waarmee ik 'om de beurt' óók kan surfen. Regelmatig doe ik updates van de OS'en en wat doet zich sinds gisteren voor? Ik kan met de client mijn eigen sites niet meer benaderen die dus op mijn hoofdcomputer staan. Gisteren was dat voor een aantal uurtjes en vandaag helemaal niet meer. Mijn server (hoofdcomputer) heeft nergens last van, en ook andere computers van 'derden' hebben dit probleem niet. Even dacht ik nog dat het aan het "www" doorgevende bedrijf lag, maar dat is dus niet zo. Wanneer ik mijn sites via het IP-adres benader is er ook niets aan de hand. Wie weet raad?
Link naar reactie
Heu? Nou, ik heb die sites als maanden en al maanden gaat het goed. Ik kan met de clients gewoon naar elke pagina op het Internet surfen, maar nu niet meer naar mijn eigen. En dat sinds gisteren. Heb gisteren mijn hele netwerk(je) opnieuw ingesteld en het ging even goed. Maar nu is het sinds vanmorgen weer mis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...