Ga naar inhoud

Hopeloze newbie


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zou graag Bulletproof FTP server aan de praat willen krijgen op Win XP. Ik heb het prgramma Bulletproof FTP server geïnstalleerd en de handleiding doorlopen om de instellingen goed te krijgen, een domeinnaan bij dns2go geregistreerd. Op een andere computer heb ik Cute FTP geïnstalleerd. Nu het probleem, ik kan wel inloggen op mijn server maar krijg de melding "failed te establisch datasocket". Ik krijg geen mappen of bestanden te zien, ook niet als ik deze direct in de homedirectory zet. Ik heb ook een link file gemaakt maar niets werkt. Ik heb totaal geen idee wat ik verkeerd doe. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn gedeelde mappen zichtbaar krijg. Kan iemand ook laten zien hoe de linkflie .txt eruit moet zien als ik mijn map music op H:\ wil delen en ook zichtbaar is in de homedirectory. Ik ben er eindelijk uit, het werkt allemaal. Kwestie van de goede IP's op de juiste plaats zetten en nog wat andere kleine zaken. Alleen het downloaden vanaf mijn server gaat naar mijn gevoel wel traag. Ik ben allang blij dat ik de boel aan de praat gekregen heb. Ik wil iedereen bijdeze hartelijk danken voor alle tips en suggeties. mvg, Cor
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:6edd07dd3a="mike leroi"]slotje!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote:6edd07dd3a]Waarom schop je dit topic om deze echt onnodige, domme manier omhoog? Er is geen enkele reden om iedere vraag die opgelost is op slot te gooien, daar schiet niemand iets mee op. Dus in het vervolg graag niet meer van dit soort reacties.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...