Ga naar inhoud

Samba en freesco


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik naar zeer grote tevredenheid sharethenet vervangen door freesco v0.2.7. Ik heb hiervoor gekozen omdat freesco wat meer mogelijkheden heeft om software te installeren zoals samba. Ik heb freesco027 en wil samba voor deze versie installeren. via het samba.sh script. Ik krijg echter de melding dat deze samba versie alleen voor freesco v0.2.7 is. Maar dat is het ook! Wat gaat er hier mis? Ik heb meerdere samba.sh sriptjes van internet gehaald maar dit werkt allemaal niet. Kan ik zelf ook het samba.tgz bestand installeren? Wie weet raad? bvd Bart
Link naar reactie
Ik heb zelf nog nooit geprobeerd om samba op mijn freesco geval te installeren, maar je kunt het idd gewoon zelf proberen te compileren. Maar dat is niet eenvoudig, denk ik. De freesco machine heeft geen compile software aanboord, dus je zult het op een andere machine moeten compileren en wel zodanig dat hij rekening houdt met het feit dat het straks dus op een andere machine moet draaien (is dat niet cross-compilen?). Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat precies moet. Maar ja, in principe is het dus wel mogelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...