Ga naar inhoud

Inbellen met Webvox


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik draai XP professional. Bel in met een Webvox ISDN. Alles gaat perfect, alleen één probleempje. Wanneer ik de computer in Standby of Sleep stand heb gezet. Moet ik vaak rebooten, omdat er wel ingebeld wordt, maar de als hij naam en wachtwoord wil controleren, kan dit niet. Op het moment dat ik opnieuw heb opgestart, wordt er weer prima ingebeld. Ik heb alles al meerdere keren opnieuw geinstalleerd. Geen verbetering. Hij doet het bij alle servers, t.w. Wanadoo, Freeler en HetNet. Heeft iemand hier van gehoord?
Link naar reactie
Net zo'n vaag probleem als bij mijn moeder... Daar heb ik ook de Webvox geinstalleerd staan, maar dan onder Win2000. Hoop troubles bij installeren (met Win2000 drivers) onder USB, maar alles doet het nu. Alleen zie ik onder netwerk en inbel verbindingen niets staan en ook het verbindings icoon wordt niet weegegeven, terwijl ik dit duideljk aangegeven heb. Terwijl de verbinding wel degelijk aangemaakt is en werkt. Heb dus een vermoeden dat de Win2000 KPN drivers niet zo O.K. zijn. Wat er aan schort? Geen idee.... Maar het moet toch ergens aan liggen. Onder Win98 SE deze problemen niet gehad. Vermoedelijk wachten op nieuwe USB, CAPI, VOX of WebVox drivers dus.... Bart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...