Ga naar inhoud

server os


anoniem

Aanbevolen berichten

heb je eindelijk Mxstream...? Goh...ik wil juist ervanaf. Maar goed. W2K server is volgens mij beetje te zwaar voor je system. Je kan proberen met de nieuwe suse 8. Het is niet zo makkelijk en klik-klaar oplossing als windows, maar wel ook goed. Ben namelijk bezig om suse 8 als server in mijn windows omgeving als PDC, HTTP server & mailserver. Met w2k server kan ik binnen 1 dag doen. nadeel van linux: je moet de tijd nemen.
Link naar reactie
Ik heb gistern geprobeerd Red Hat 7.3 op een P200 met 32 mb RAm te zetten. Ik kreeg al bij de installatie de melding dat ik geen 'grafical instal' kon doen wegens te weinig geheugen. Gnome en KDE waren na de installatie ook niet vooruit te branden.. Als je linux gaat installeren doe het dan zo dat je in textmodus opstart. Vanuit daar kun je altijd nog naar je GUI.
Link naar reactie
[quote:655a8de2f2] Op 05-05-2002 10:58 schreef Green Magic: Gewoon freesco pakken, draait altijd goed. Geen GUI, wel menubestuurd. En het werkt al op een 386, dus een P100 is helemaal geen probleem. Heb er zelf een draaien (486) met httpserver en ftp-server. Binnenkort ook nog mailserver, en allemaal zonder problemen. Ik heb freesco gebrobeerd maar ik snap er geen drol van. Waar kan ik ergens een goede handleiding voor freesco krijgen? alvast bedankt [/quote:655a8de2f2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...