Ga naar inhoud

FTP Server Frustratie


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn notebook Bullet FTP Server opgezet (Geregistreerde versie). Ik heb alles ingesteld via de handleiding en als ik 'm start geeft ie automatisch m'n IP adres weer in het LOG-scherm. Mijn notebook draait op Win98SE en ik heb verbinding via de kabel (Quicknet/Sonera). Met mijn Desktop (WinME en Modem Dial Up) ga ik online en daarna start ik WSFTP95 LE op als FTP Client. Bij Hostbname/Adress vul ik het IP nummer van mijn notebook in en verder zet ik de port op 21 en vul ik de inlog gegevens in. Wat gebeurt er: Ik kom niet in de shared folders. De firewall op mijn notebook geeft aan dat mijn desktop vrij naar binnen is geweest, dus er is wel communicatie geweest en ook als ik vanaf mijn desktop naar mijn notebook ping, gaat alles goed. Wat doe ik fout? Moet een FTP server aan een intersite gekoppeld zijn of kan het ook zoals ik het hier wil? Wie helpt mij, want dit is behoorlijk frustrerend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...