Ga naar inhoud

W2kserver op packard bell?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wellicht een 'domme' vraag, maar heeft er iemand ervaringen met het plaatsen van Windows 2000 Server op een packard Bell machine? De reden voor deze vraag (als je het wilt weten..) we hebben nog een oude PB staan, die ik wil gebruiken om verschillende instellingen van W2000S uit te proberen. Onze standaard server is bijna altijd in gebruik, maar er zitten allerlei fouten in de instellingen. Ik heb verder niet al te beste ervaringen gelezen over het installeren van bv. W2000 op PB's die standaard met W95 W98 verscheept worden. Alleen het 'herinstalleren' van die dingen is een ware crime. Daarom heb ik er nu een over; er staan 6 nieuwe machines! Thnx, Thor.
Link naar reactie
[quote:4fddca6cf2] Denk ook niet dat het mogelijk is, windows 2000 server verwacht toch wel wat van een systeem, scsi 256mb p3 enz.. [/quote:4fddca6cf2] Dat dacht je. Ik heb thuis een AMD K6-III op 400 MHz en 192 MB geheugen staan. Daar draait op: - Windows 2000 advanced server - Exchange 2000 server - Microsoft ISA server - Norton Antivirus Corporate edition - Serv-U FTP Oke, je merkt dat het niet echt snel gaat, maar voor drie PC's gaat het goed zat.
Link naar reactie
Ik heb een keer Windows 98 op een PB van een vriend proberen te installeren. Dat was ook al een no-go omdat PB gewoon nergens aan wil geven wat voor hardware er in de machine zit en dan wordt drivers installeren toch wel heel lastig. Dus toen maar weer die restore cd gebruikt, met als gevolg dat er allerlei rotzooi geïnstalleerd werd die je compleet niet nodig hebt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...